08 februar 2006

Det snør heilt siiiinnnsykt!!


...så her ser dere en lokkal hælt som måker så det holder. Jeg må spa frem bilen hver morgen og det er rene snøhuleturen. Litt kjekt og:) Jeg har iallefall aldri oppøevd noe liknende. Bror kommer opp til helgen og da blir det nedover og bortoverski. Blir kjekt. Det er bra løyper bare en drøy mil herfra.

Ellers så skal det være ralley her i helgen. Petter Solberg har vært innom her på Espern og jeg fikk smil og blunk fra bilhelten! Er jeg ikke dødsheldig..?! Han ser egentlig ut som en forvokst guttunge:)

Huskjøp er jammen nervepirrende. Vi bød på et hus i går og det var hakket før vi fikk det...men så kom smertegrensen og de andre fikk det.. Jaja..da er det på ny visning i morgen. Har god tro på det! Alle gode ting er tre...eller? Har vært med på to budrunder nå... Spennende! men det kommer alltid flere hus om det ikke klaffer med en gang.

Ellers har jeg jo startet i ny jobb og stortrives med det. Kjempetrivelige folk på sånn ca min alder+ og samme humor og god, lett stemning på kontoret. ..og godt er det... Vi har ca 10m2 kontor på 6 fysiotasser..trangt ja...! Men veldig hyggelig. Vi eksprimenterer med nålebehandling på hverandre nå pasientene spiser middag..og har den samme nørdehumoren...passer meg utmerket!:) Dere får komme og inspisere snart.

Lissi: jeg regner med det ikke blir noen reunion med jamboreespeiderne på oss.. Fant ut at tidspunktet var litt upassende.. Men vi kan jo ringes snart og snakkes om det.

Tenker på dere og gleder meg til om lidt skal sees:)

Stor klem

2 kommentarer:

Trylle sa...

Festlig med sno; fikk nettop email fra Jordanbyraet, de er innesnodd (!!) og matte sende SMS til alle ansatte om at det ikke er vits a komme pa jobb i dag. De skal visstnok "klatre opp pa taket for a grave frem satelittantennene". Sa du er ikke alene i slitet!

Ja, ikke noen reunion, nei, det var vel like greit... Jeg hadde bare litt darlig samvittighet siden jeg hadde lovet deg litt. Far ta en tur til Hamar nar det lir litt pa istedet!

mariahni sa...

Det hadde vært såå bra med en skitur på Hedmarksvidda sammen med deg i løpet av vinteren... men kanskje det får bli Hardangervidda i stedet. Misunner dere som har snø... det er langt bedre enn regn og sludd.

Kjekt å høre at du trives i den nye jobben!

Klem