06 februar 2006

Fjolls til fjells


Forøvrig tidenens norsk filmtittel.

Er tilbake på jobb etter fem dager på fjellet. Kort oppsummert var alle enige om at det var en fin tur. To dager med fint vær og to dager med dårlig, det er jo ikke den verste uttellingen så tidlig i februar.

Jeg merker at alt dette snakket om leilighetskjøp påvirker meg litt... Marianne og Kevin løper på visinger for tiden, og Lars og Elisabeth har nettopp kjøpt. Den som hadde hatt litt mer oversikt over det neste året, sier jeg bare. Spania er som kjent et alternativ til høsten, og det samme gjelder Oslo og Bergen.

Det er egentlig ganske ok å bli voksen og litt ansvarlig, men det er ikke bare ok å jobbe og ikke kunne ta seg fri mer eller mindre som man vil, noe som for øyeblikket føles mer verdifullt enn en mer stabil økonomi enn den jeg har nå.

Her er det faktisk en del å gjøre i dag, må tilbake til arbeidet.

Klem

1 kommentar:

Trylle sa...

For ikke a snakke om et enormt tidlost bilde. Kunne vaert fra min barndom, no problem. Jeg blir helt sentimental.