03 februar 2006

God helg!

Det har vaert stille her denne uka; jeg frykter at vi alle plutselig har fatt oss jobber der vi faktisk ma jobbe! Skrekk og gru!

Jeg har hatt en meget kjekk uke pa jobb, da de har trent meg i alle de morsomme tingene man gjor her; neste uke skal jeg gjore de kjedelige tingene...

Men for det er det helg; jeg skal til London og henge med K. Vi skal pa IKEA i kveld, man ma jo alltid det nar man har flyttet, og K har lovet a spandere kjottboller pa meg siden kjokkenet i huset hans fremdeles er utbrent. Hurra!

Jeg ommoblerte stua i huset der jeg bor i gar kveld, sa na er det mye koseligere. Har ogsa bestilt resirkuleringsbossdunk og vasket kjokkenet (Lissi fiks, eller Lissi sjefer...). Mitt nye samboerskap ser ut til a bli ganske koselig; alle har det relativt travelt sa alle far litt tid for seg selv i huset.

AH, har du forresten brodrister? Hvis ikke har jeg funnet en som du kanskje er nodt til a fa til bursdagen... Brod er vel ikke sa bra for magen din, men den ma faktisk has. Hvis ikke ma vi kanskje kjope den til Marianne i sommer, eller noe.

Og jeg er spent pa a hore hvordan det har gatt i din nye jobb!

Chlem til alle!

Ingen kommentarer: