22 februar 2006

Heejaa

Her er jeg...og det er jo faktisk ganske lenge siden. Det blir faktisk ganske tiltak å komme seg på nettet når en ikke naturlig har tilgangen....selv om vi faktisk har bredbånd. Men jeg pleier å bruke Rs laptop og han er jo ikke alltid hjemme. Den stasjonære pcen suger t.. og er tregere enn Elin på sitt værste.

Ellers har jeg det strålende på joppen og har fått akupunktur for forkjølelse...det er det vi bedriver pausene våre til..derfor er jeg sinnsykt på etterskudd med skrivearbeidet.. Ja...så har vi da kjøpt bolig...eller rettere sagt rekkehusleilighet. Vi overtar 2.mai og da blir det maledugnad og pils på terrassen..som er 27m2 i solnedgang.. Så feel free til å komme på besøk:) Gleder meg massemasse. Det er to soverom i 2.etg+bad, 1.etg er stue, kjøkken, gang og bod. Har i tillegg garage. Felles grøntområde...med lekeplass.. Ja, jeg skjønner hva dere tenker, men nei! ikke enda. Passer meg fint å ikke mått klippe plen og plante blomster som dør i ferien. Hele kåken er på ca 80m2 i boareal..uten bodplass og skråtak osv. Akkurat passe for oss. Vi skal vel meet ha mongofestival i Postveien:) Blir superbra. Invitasjon kommer...eller kanskje vi skal ha en slags planleggingshelg før det...?!

Tenker mer på dere enn hva dere hører fra meg.

Stor klem!

1 kommentar:

Trylle sa...

Herrligt! Jeg kommer def. pa oppussingsbesok; hvis jeg rekker hjemmom kan jeg kanskje ta med en 'presang' (les: Gardiner) fra Norem Baade...