10 februar 2006

Litt lat...

...må det være lov til å være på en fredag ettermiddag. Jeg sitter på jobb, og kjenner at gleden over den nært foradstående helgen langsomt siger på. Hurra! Planer.. tja, Andres og Ingeborg kommer på middag i kveld, og det er vel fare for at det innebærer litt flere vinenheter enn anbefalt av Helsedirektoratet. I morgen blir det fest for Kevas, som allerede nevnt tredte inn i de gamles rekker for ikke så lenge siden.

Er det noen flere enn meg som er lei av alt bråket rundt Muhammad-kariakturene? Det er jo omtrent det eneste tema i norske nyhetssendinger for tiden! Er det blitt en stor sak i UK også, Lissi? Alle norske medier har kastet seg over saken, og det ser nesten ut som om politikerne EGENTLIG synes det er litt gøy at det humanitære stormakten Norge endelig er i verdens søkelys... Jeg har forresten god lyst til å se tegningene, så hvis noen har en link, må de sende den.

Skulle egentlig på kino i går, men så ble det Settlers med Ove og Raphael i stedet. Veldig gøy i går også, særlig fordi jeg gikk ut av spillet som en grådig stormakt. Dere må snart komme på spillebesøk igjen, Helle!

Praksisstart på mandag. Jeg er egentlig ikke sikker på om jeg gleder meg. Er inne i nok en tvilsperiode når det kommer til faget og yrkesvalget, selv om jeg er fast bestemt på å gjøre det ferdig. Håper at tiden går fort! Eller aller helst at det blir gøy! Det gode er at jeg har fått en fiiin timeplan, med fri på mandager og fredager. Dette betyr mulighet for noen langhelger, samt en del jobbing. I utgangspunktet skal jeg jobbe nesten 50% her, men med muligheter for fri når jeg skulle trenge det! Jeg er for øyeblikket inne i forhandlinger i forhold til sommeren og arbeidstider da. Turistinformasjonen frister mer enn sykehuset, til tross for bedre lønnsvilkår og mer behagelige arbeidstider.

Ønsker dere alle en alldeles strålende helg!

Klem

Ingen kommentarer: