05 februar 2007

Manic monday XVII

Vi gratulerer Pidle m/ny jobb! Vil gjerne si til Marianne i denne sammenheng at hun har mye fint a se frem til; det er enormt kjekt a jobbe med kjaeresten sin.

Eksempler:
Fant denne pa 43 ting; nyttig hvis man kommuniserer med kjaeresten via lapper pa kjoleskapet



  • Det er akkurat som a vaere sammen med noen i samme klasse; man kan gjemme seg og kline i friminuttene
  • Man har alltid penger pa seg selv om man er blakk
  • Enkelt a koordinere ferie
  • Man trenger aldri a forklare hva kjaeresten driver med til kolleger

Det var ganske traumatisk for meg nar K begynte a jobbe i en annen avdeling, sa jeg faktisk ma ga til et annet kontor for a fa en klem. Gudene ma vite hvordan det kommer til a ga nar jeg forlater bygningen for godt.

Vi hadde forovrig en hykkelig helg; jeg jobbet fredag kveld, og pa lordag morgen var jeg hos Rosie (min nye autistiske "verge") i noen timer. Vi var ute pa lekeplassen og etterpa pyntet vi kjeks med melisglasur og snop. Mmmm...

Om kvelden dro vi til Ks bror og satt barnevakt for niesen hans pa seks. Fant det ganske vanskelig a komme tilbake til voksenmode da jeg kom pa jobb sondag morgen. Var pa middag hos en kompis i gar, han hadde laget enorrrmt god mat som vanlig. Martin, en svenske som har begynt a jobbe for Moskva-avdelingen var, var der ogsa. Andre skandinaver er kjekt.

Og det var stort sett det. Jeg har begynt a se pa TV igjen etter en TV-fri januar, og det er jo igrunnen en lettelse... Selv om jeg skal prove a fortsette a jogge mer og spille/se mindre. Men FFXII kommer ut om mindre enn tre uker, sa det spors jo hvor lenge jeg greier a holde meg til det forsettet.

Haper dere har hatt en smashing helg og husk at Tokka har bursdag i dag! Eller er det i morgen? Vel, nesten i dag, uansett.

Kram

Ingen kommentarer: