27 februar 2007

College Saga

Marianne, dette er spesielt til deg... Enorrrrmt festlig, ma sees (klikk pa overskriften).

Her i Engelland gar det i det gamla, jeg har bestemt at jeg ikke skal mase mer om huskjop for etter paske, ettersom det bare er deprimerende. Ser heller pa den positive siden; hvis jeg ikke investerer sluttpakken min skal det iallfall bli en heidundrandes ferie i sommer.

Fikk beskjed i gar om at sluttpakken "omkalkuleres" ettersom jeg skal vaere her pa deltid noe lenger enn planlagt; jeg var selvsagt ganske nervos for at dette betydde kutt (da hadde jeg jo dratt min kos), men det viste seg at jeg faktisk far ganske mye mer enn forventet. Hurra! Har lyst til a dra til San Francisco i host. Heng dere gjerne pa! Gode burgere og fine bakker.

Er forovrig ganske sliten pga 24/7 jobbing, men na er det heldigvis bare en mnd til ferie. Takk gud for at februar er en kort mnd, sier jeg bare.

Jeg har ogsa fatt Final Fantasy XII (endelig!), sa na har livet blitt mye lettere a leve, selv om jeg ikke kommer til a ha noe saerlig kontakt med omverdenen de neste par mnd. Har regnet ut at om jeg greier a klemme inn ca. en time til dagen, sa kan jeg kanskje begynne a sosialisere litt igjen om ca 3 mnd (medregnet noe tid til a vaere stuck pa bosser etc). Sa langt svarer spillet stort sett til forventningene, selv om det er litt mer Zelda / Disneyaktig enn sine forgjengere. Dreping av monster = goy.

Haper dere ogsa har nok a henge fingra i og at det ikke har blitt noe mer GP-titting pa deg, AH...

Klem

Ingen kommentarer: