29 november 2006

Desember snart i våre liv..

Joda riktig nok er jeg på jobb på treningssenteret atter en gang. R er på kurs hele uken og da tenkte jeg at da kan jeg vel surfe litt på nettet i min ensomhet..men neida...han tok med seg pcen.. Hiss. Men på en annen siden er det positivt for han hat fått fast jobb!! Hurra!! Så da trenger han dataen til å si opp jobben før den 1.des. Så da var det bra for han, men ingen internet på meg..

Elever som ikke har lest og ikke er den skarpeste i skuffen er jo litt morrosamme og frustrerende på samme tid. Hadde en del elever i gym og den teoretiske prøven var ganske frustrerende.. "hvorfor har man oppvarming?" "..den er viktig for å sette i gang melkesyreproduksjonen.." Huff! ..eller.. "hva er bevegelighetstrening?" "...noe en trenger for å kunne tørke støv i krinker og kroker.." Ehm..joda forsåvidt...men det er vel ikke det som står i kumpoken.. (eppi...3+..sei eg bare:))

Nå er det snart bare en uke til Londonturen og jeg gledermeg storveis!:)

Kralla til Ellen. Veldig kos.

Snakkes snart da.

Klemmiklemmi

Ingen kommentarer: