23 november 2006

Snart fredag

Og takk for det! Egentlig skulle jeg ha fri i morgen, men byttet med en kollega sa jeg har mer fri nar AH ankommer. Sukk.

Stakkars K satte mat i halsen i forigars og matte tilbringe natten pa sykehus; det er hele to ar siden sist gang (var for vi ble sammen, I hasten to add). Det gikk ikke bort for de ga ham valium; vet ikke om dette betyr at det egentlig er en muskelkrampe og ikke mat. Han insisterte pa a dra alene fordi det ikke var sa farlig og det ikke var vits i at vi begge fikk en mygla natts sovn. Som et resultat sov jeg som en stein alene i dobbeltsengen. Omsorgsfull girlfriend, that's moi! Han ble utskrevet om morgenen og er na i fin form, men jeg laget suppe til middag i gar bare for a vaere pa den sikre siden!

De gode nyhetene herfra: Jeg har laert a kjore og kan na kjore pa egenhand! Det er ganske befriende. Tok bakkestart i andre gir i dag morges og greier. Sa na kan vi jo suse rundt nar du er her, AH! Iallfall hvis ikke K har bilen.

I tillegg er det faktisk stralende fint vaer her i dag; tror vi skal ut og spille litt fotball i lunsjen mens det fremdeles er lyst. I ettermiddag skal jeg pa universitetet og intellektualisere meg litt (les: skrive pa maskin) og etter i morgen er det jammenmeg helg. Jeg sier som Helle; kanskje greit at 2006 er over snart, det har vaert et slitsomt ar. Men, nye lodder, nye gevinster!

Klem alle!

Ingen kommentarer: