21 november 2006

GUUUUTEN MORGEN

Hei på dere, håper alt er bra. Jeg er foreløpig i topphumør i dag, siden jeg har klart å gå til jobb uten å a) bli våt og b) ødelegge en paraply. Det har gått en del av dem i det siste. Stavanger er forblåst.

Jeg var faktisk i Stavanger i helgen, og det uten besøk av min kjære. På fredag var jeg og Henriette og svømte, og så en liten tur på kafe. Kom hjem i åttetiden, og forkastet øyeblikkelig alle planer om å gjøre noe. Hadde det veldig behagelig foran TVn, med opptil flere episoder av Sopranos. På lørdag var jeg på vorspiel hos Kristine. Jeg gikk hjem da de gikk ut, mest fordi det ikke var så alt for fristende med hvin og hyl på byen. Sopranos er jo mye kjekkere.

Jeg begynte på dette innlegget i går, og nå har det blitt onsdag. Jeg våknet enormt tidlig i dag, og bestemte meg for å gå på jobb, være flink og rette geografiprøver. Meeen da jeg kom til skolen oppdaget jeg at nøkkelkortet mitt ligger på kontoret, og siden jeg var her så veldig tidlig, var dørene til huset jeg har kontor i låst, og det var selvfølgelig ingen der som kunne åpne. Så ble det kaffe og mailsjekking på lærerrommet i stedet. Det har fremdeles ikke kommet noen.

Var på kino i går og så Borat. Det var faktisk veldig skuffende. Jeg hadde ventet meg intelligent politisk satire, men den gang ei. Deler av filmen var direkte pinlige. Den enste gangen jeg lo helt spontant var da Borat skulle fri til Pamela Anderson med den tradisjonelle "burdesekken" fra Kasakstan. Hun takket selvfølgelig nei, og Borat utbrøt da "need no conscence from bride" og begynte og løpe etter henne for å fange henne- inni den sirlig broderte sekken.

Har dere begynt å tenke på hva dere ønsker dere til jul? Jeg har ikke kommet så langt ennå... men trenger ikke salatbestikk.Trenger definitivt flere ting å ha på veggen i leiligheten, men det er jo tryggest å ordne slikt selv. Jeg trenger forresten flere spill, av typen brettspill. Ja, jeg ønsker meg definitivt noen nye spill (og helst noen vi kan spille sammen i juleferien):-)

Det skal være åpen fagdag på UIS på onsdag som kommer. Mange spennende forelesningtitler som f.eks "Grønn omsorg i sosialfaglig perspektiv" og "Makt og avmakt i tolkesituasjoner". Jeg tror ikke jeg skal gå.

Vi snakkes,
Marianne

Ingen kommentarer: