07 mars 2007

Jentene mine...

Tenk at vi er blitt så dårlige til å blogge! Jeg er iallefall skyldig, og jeg har stadig ambisjoner, men det blir ikke så mye av det.. Jaja...men here I am!:)

Var hjemme i helgen og det var veldig hyggelig. Traff hu Marri og vi kafeet og kinoet sammen. Gleder meg allerede til påske! Da skal vi treffes alle sammen...forhåpentligvis! Hvis vi ikke alle sammen er på fjell og øyer til hver vår tid..

Hadde jo bursdag i går og dere husket på meg og det var så hyggelig. Var på peppes meg kollegene mine. Markerte egentlig at Hege sluttet, men litt feiring av meg ble det jo:) Har fått spa-dag på Finnskogtoppen på søndag av Ra. Gleder meg. Vi skal dra sammen og det er det hyggeligligste av alt. Skal i flere deilige bad, valgfri behandling og lunsj. Blir bra! Ellers er det også Finnskogutstillingen i helgen, så får vi være kultiverte. Skal på åpningen og Dag Solstad og Vigdis Hiorth skal tale med en ganske spesiell konsert påfølgende.. En med trommer som er internasjonalt inspirert...hva nå enn det betyr.. Regner med at det er litt flere enn én stilart...kanskje ikke bare trommrsolo av Guns'n'roses...:) I etterkant er det ost, kjeks og vin med piffen av finnskogkultureliten.

Håper dere har det fint og jeg tenker på dere stadis vekk!

Klemklem

Ingen kommentarer: