21 mars 2007

Snart paache

Jeg er tilbake på treningssenteret...men ikke så lenge.. Har levert min oppsigelse og slutter i løpet av en mnd. Og det er godt! Er jo ikke i kongeform om dagen og da er det ikke så kult å jobbe dobbelt. Er fremdeles bare sånn i passe form, men det skal jo komme seg nå som jeg er bikket den magiske 12 ukers grensen. Hadde vært fint å bli litt bedre, for da er det jo lettere å begynne å glede seg. Eller har jeg fått en minikul på magen...

Ellers høres det ut som alle sammen er bissi opptatt med jobbe og denslags..og det er jo forsåvidt bra det...at vi ikke driver dank mener jeg:)

Jeg skal til Rondane i helgen og kose meg med den siste snøen for i år. Har meldt strålende sol hele helgen og vi gleder oss. Det spøker litt for snøen til påsken på finnskogen, men hyttetur blir det uansett. Blir bra.

Snakkes snart mine venner!:)

Klem

Ingen kommentarer: