10 april 2007

Hjemme igjen

Ja, da var jeg hjemme igjen i Reading... Jeg var litt lei meg tidligere i dag, men ettersom jeg fikk kos av min kjaere (som dro inn til London for a treffe terapeuten sin... som fremdeles var pa ferie -d'oh) da han kom hjem ble alt sa mye bedre. Har na nettop bakt brownies til fotballfesten i morgen, og sitter og halvvegs folger med pa fotballen.

Vi har fatt oss ny leieboer mens jeg var vekke; Robin som jeg pleide a bo med da jeg flyttet tilbake til Reading for ca ett ar siden. Han har na flyttet tilbake til Reading selv og har ikke noe sted a bo enna. Det er igrunnen ganske koselig, selv om det er merkelig a plutselig bo med noen man ikke har sex med.

Det andre store plusset med a komme hjem er vaeret; K stod opp kl 0700 i dag morges og da var det 13 grader utenfor. Yesss... Er ganske klar for sommer, ja. Begynte selvsagt a nyse sa snart jeg tradde av flyet, men etter en antihistamintablett sluttet jeg igjen. Ganske drit a vaere allergisk mot varen, men det er iallfall var. Feiret med dinner i hagen for forste gang i ar.

Vil ellers bare legge til at det var kjempekjekt a se dere i pasken (sa alle unntatt deg, Cathy... Ke de gar i...), og at jeg haper det ikke blir sa lenge til neste gang... Marianne blir jo 30 sa da har vi neppe noen unnskyldning for ikke a dra hjem en tur. Haper du AH ikke er for darlig og kommer deg nar du far slappet av litt i freden og roden hjemme i heimen. Jeg savner dere allerede.

Kram

Ingen kommentarer: