09 april 2007

Siste påskeferiedag i påskeferien...

...men jeg skal ikke lese Donald på toget hjem, av den enkle grunn at jeg er hjemme allerede, og har vært det i hele ferien.
Opptil flere lammemiddager, en hel sesong av Lost, Cranium, TP og Settlers, tiltross. Dette kommer ikke til å gå inn i historien som en av de mest begivenhetsrike feriene i mitt snart 30 år lange liv. Ikke det at jeg ikke har kost meg. Man trenger jo ikke å reise på fjellet for å løse kryssord og spise marsipan. Det funker minst like godt hjemme. (Lissi: apropos påskens kjempekryssord, mangler jeg nå kun en løsningssetning, den som begynner med "vår kjære politiker").

Jeg håper vi ses før dere forlater staden,
Marianne

1 kommentar:

Trylle sa...

Det siste ordet er iallfall "paskehoytiden" (bokstaven heter tydeligvis my istedet for mu som jeg trodde. Men det hadde du kanskje funnet ut selv na... Na nar jeg er halvvegs arbeidsledig har jeg nok tid til a finne utav resten ogsa!