13 april 2007

Paaschebilder

Et utvalg av paaschebilder fra i ar!

Thomas & Helle pa Cardinal
Thomas og Helle pa Cardinal

"Mat" - fire bokstaver??

Marianne loser kanskje verdens storste kryssord

Tenk na lever den av seg selv!
Anne Hilde viser fram "the bump"

That's what they eat over here
Kyrill finner ut hva de egentlig spiser i Sverrje

Og, bonus feature: "Separated at birth 2007". Min og Rasmus sine modre...

Rasmus + mor vs Paskehone slukker sorgen

Jeg sier ikke mer...


Ellers: jeg har strikket ferdig det berommelige sjalet jeg har holdt pa med siden jul. Det ble faktisk sa fint at jeg er helt imponert over meg selv! OK, sa har det kanskje begrenset bruksomrade, men fint er det iallfall.

Cast off FBSFelt av...

Blocking FBS
...hengt til tork pa sofaen...

Wearing the FBS
...og ferdig!

Ingen kommentarer: