22 mars 2006

DumDum Boooys!

Egentlig hadde jeg jo tenkt a vaere fornuftig i mai og ikke ga pa konserten.

Meeen i dag morges var jeg pa msn m/Torgeir for forste gang pa veldig lenge, og det forste han gjorde (utenom a henvise meg til Peter Pan-mannens nettside, som forovrig er ganske skremmende, spesielt 'fashion'-avdelingen) var a sende en link til Ticketmaster eller hvem det na er som selger billettene...

Og da kunne jeg jo ikke motsta. Han skal hente billetten for meg pa lordag, og jeg har booket en dag fri. Jeg fikk en sann folelse inni meg av at jeg hadde blitt enormt gammel og trist som ikke hadde tatt fri for a ga pa en konsert jeg antakelig kommer til a ha stor glede av.

Hansy skal visstnok ogsa vaere med, sa det kan jo bli party.

Eller ganske skuffende hvis det viser seg at den nye plata suger og Prepple har blitt feit siden sist. Uansett, noe a se frem til!

2 kommentarer:

mariahni sa...

du behøver ikke å bekymre deg for plata. den er som den skal være. veldig dumdum. veldig bra.

Trylle sa...

Gode greier. Man vet jo aldri!