03 mars 2006

Timevis m/underholdning fra NRK.no

Ja, da var det sannelig min hatt helg igjen! Iallfall om en time. Yess, jeg trodde det var to! Men nar jeg tenker meg om er det bare en! Kjekt.

Det som ikke er sa kjekt er at Ks 'svigersoster' forkynte igar at hun forlater broren hans; jeg hadde sett frem til en still og rolig helg men det blir vel antakelig mer i familietragedie-genren kan jeg tenke meg.

Forst tenkte jeg ikke egentlig at det var sa big deal; folk gar jo fra hverandre hele tiden, men nar jeg tenker over det sa er hun antakelig det eneste ikke-gale mennesket i hele familien. I tillegg er de litt sann ekstraforeldre for K, sa han er ganske bekymret for broren som ingen far tak i for tiden. Kan ikke si det var en enorm overraskelse, men det er jo litt trist allikevel, spesielt for ungene. Nuvel, far se hvordan det utarter seg.

I kveld skal vi til en felles kollega (hun som giftet seg forrige mnd) og spille brettspill / spise middag; far hape det far K pa happiere tanker. Jeg ser iallfall frem til det. Fint vaer er det ogsa; det var frost pa bilruta i dag morges, men stralende sol og vintervaer. Som egentlig er helt FEIL na nar det er mars! Arrgh.

Uansett, kos dykk i helga og jeg er snart pa webb igjen med en sladderupdate...

Ingen kommentarer: