21 mars 2006

Jeg skal bli samboer!

Har allerede delt disse forhapentligvis lykkelige nyhetene med Marianne, men folte at det burde publiseres til et storre publikum.

Etter en tilsynelatende vellykket samtale med ex-terapeuten sin forrige uke, har K funnet ut at det er en god ide for oss a bo sammen. Hun er tilsynelatende mitt storste fan, til tross for at vi aldri har mott hverandre.

Sa na blir det leilighetjakt i april, og flytting etter at vi har vaert i Norge, antakeligvis. Jeg gleder meg!

I tillegg har terapeuten anbefalt jungiansk terapigruppe, som jeg selvsagt synes er helt dust ('finne seg self etc. blir litt for hippie for meg), men terapi er vel aldri en dum ide generelt.

De har ellers annonsert hvor mange som skal sies opp her pa jobb, og det er ganske mange, sa stemningen er ganske trykket rundt i bygningen. Heldigvis er min avdeling en av de mindre berorte, men det er f.eks to georgianske som antakelig blir sendt tilbake til Georgia m/kone og barn hvis de mister jobben -de har to ar igjen for de kan fa permanent oppholdstillatelse. Ikke at Georgia er verdens verste land, men jeg tror ikke jeg hadde vaert sa begeistret hvis jeg hadde vaert dem.

Bare to timer igjen pa jobb; var pa pubquiz i gar, sa litt trott. Til tross for at vi gjorde det sylskarpt (85% rette svar) sa vant vi ikke. Skal muligens ga og se Nightwatch i kveld, den russiske scififilmen, noen som har sett den? Hvis jeg greier a holde meg vaken til 2000, iallfall.

Har forresten ogsa bestilt tur hjem fra 5-8 mai (skal dessverre jobbe 5., sa ingen DDB... snufs), sa hvis noen tilfeldigvis ogsa har tenkt seg hjem den helgen sa er det jo bare a si ifra.

Og husk at i morgen er vi halvvegs gjennom uka!

2 kommentarer:

AnneHilde sa...

Gratulerer så mye med samboerplanene! Det var vel litt på tide...men utrooolig hyggelig! Det er ikke lenge til vi møtes nå. Hurra! Gleder meg. Skal ellers til talnnlegen i morgen..som for øvrig er faren til en av fysiotasskollegene mine:)

mariahni sa...

Lykke til! Det er genialt å bo sammen med sin beste venn og eneste kjæreste.