06 februar 2006

Gode greier!

Nesten litt mystisk a ha mandag pa en vanlig mandag.

Hyggelig a hore fra dere; ser ut til at 2006 er aret da vi plutselig har vokst litt opp. Skulle onske at det var jeg som kjopte hus; fikk enormt nesting instinct da vi var pa IKEA. Men begrenset meg til en ny kommode (hvit Robin; helt lik den gamle som jeg kjopte for et ar siden men forlot i forrige leilighet) og to lamper samt stereobenk til stua sa jeg kan ta nattbordet som for oyeblikket brukes til det formalet i stua.

Det er kjekt at vi har fatt oss 'skikkelige' jobber som forhapentligvis betaler litt bedre... Jeg far lonn om litt over en uke, og det blir litt spennende, siden BBC ikke er sa flinke til a folge med pa lonnsokninger etc.

Tilbragte helgen med a vaere lunching lady; spiste med Nikki pa lordag. Hun som eier det forrige leiligheten har enda ikke greid a ta ned gardinene mine; man trenger gardintrapp og jeg har en folelse av at det er en konspirasjon for at hun skal kunne beholde dem. Men jeg nekter!!! Oppdatering om krigen om gardinene as and when. Dustedame.

Hang ut m/K om kvelden; pa lordag var vi inne og sa film, og i gar var vi ute og spiste. Jeg skal jobbe til 2200 pa Valentine's Day, men da K sa at han hadde avtalt a treffe kameraten sin for a se Liverpool spille (det er mot Arsenal, men alligavel!!) ble jeg ganske sur siden han ikke hadde konsultert meg forst (jeg kunne jo stukket av en time for tidlig, sa vi kunne hatt middag sammen eller noe). Dette forte til at han spanderte middag pa meg i gar, og insisterte pa a komme hit etter at fotballen og jeg er ferdige for kvelden den 14, men jeg vet ikke om jeg kommer til a si ja ettersom kanskje heller har lyst til a utnytte skyldfolelsen hans litt lengre.

Har egentlig lovet a svomme med han ene jeg bor med i ettermiddag, men kjenner at sofaen kaller ganske hoylydt...

Ser frem til bilder av deres respektive nye arbeidsplasser!

Klem

Ingen kommentarer: