10 februar 2006

Muhammed, ja

Enormt fint vaer her i dag, stralende vintersol men iskaldt (visstnok det samme kalde hoytrykket som gjorde at de matte gi elefantene i dyrehagen vodka for at de skulle kunne hode seg vakne).

Fint, ikke sant? Utsikten fra kontoret

Var pa middag hos en kollega i gar; han ene som egentlig skulle komme hadde glemt seg ut og tok ikke telefonen sin. Dette forte til at vi ikke spiste for 2230, og jeg kom meg ikke i seng for etter midnatt, og sa matte jeg opp for 7 i dag... Klage klage. Har dog holdt gangen forbausende godt i dag.

Re var alles venn Muhammed (fvmh); jeg har vaert travelt opptatt med ham siden jeg begynte i denne jobben.

For interessant presse om saken (kompilert av yours truly) se her og her.

Har fulgt opp dette i dag med radioklipp av Magasinets redaktor som dere sikkert har hort 'la seg langflat' (NRKs ord) i dag.

For selve bildene, se her. Yndlingsbildet mitt er det med jomfruene. Advarer bare om at a kikke her gjor det enda mer uforklarlig hva alt braket er om. Men nar ambassader brennes sa er det vel egentlig viktig for noen i verden uansett hva vestlige media synes.

Jeg ser frem til en jobbe/slappe av helg; skal jobbe i morgen, treffe Andreas, Nikki & co pa sondag. Er egentlig enormt trott (det tar pa a sta opp tidlig hver dag) og gleder meg til en ettermiddagslur for jeg drar til London. Bare 30 min igjen.

Ha en flott helg alle!

Ingen kommentarer: