13 februar 2006

Vinteren er ikke den samme uten

Det er litt trist a ikke vaere i Norge under OL. Har gitt beskjed til K om at om fire ar ma vi ta en liten ferie der for anledningen sa han kan se hvordan det virkelig skal gjores. Det eneste jeg har fatt se pa TV i dag var luge og curling. Snakk om poenglose sporter. En morsom bi-effekt av OL er at K stadig ringer meg fra jobb for a hore hvordan diverse norske utoveres navn uttales.

Hadde en trivelig helg; i gar var jeg ute og lunsjet m/min kjaere samt Andreas og Junko, den japanske dama til en kamerat som for tiden bor i Japan. Hun var def. den hyggeligste kjaeresten han har hatt til na, og etter lunsj var hun med meg hjem for a se Girlfight, forovrig en meget kjekk film.

Etter Girlfight sa jeg litt pa utfor og forferdelig amerikansk tv (American Idol -neeeeeiiiii) og sa spilte jeg litt playstation i pavente av min kjaeres hjemkomst fra jobb. De har enda ikke fikset kjokkenet hans etter brannen, sa jeg hadde instant noodles med tunfisk til middag (egentlig en meget undervurdert rett, og fisk er jo sunt..?).

Tilbake pa jobb i dag, har to kveldsskift som ser ut til a kunne bli ganske kjedelige, ikke mye som foregar.

Det er kunstlop snart pa TV, sa haper jeg kan greie a fa sett det. Haper dere alle koser dere til det tyter vinter-OL ut av orene pa dere.

1 kommentar:

mariahni sa...

Jeg synes du er heldig som slipper sport på TV alt for mange timer til dagen! I helgen ble til og med lørdags- OG søndagsrevyen flyttet på grunn av ski- og skøytesport! Ikke-interesserte i sport er en neglisjert gruppe. Nei til tv-sport!