20 februar 2006

Ting jeg har laert i dag

Men forst av alt, GRATULERER TIL AH SOM HAR KJOPT HUS!! Vi venter spent pa bilder...

  1. Lasse Kjus og KA Aamot snakker ganske bra tysk (men Aamot kan ikke si 'r' skikkelig)
  2. KA Aamot 'hast kult-status im Norwegen' eller noe
  3. Tyske tv-reklamer er stadig like grimme
  4. Mandag er en populaer dag for selvmordsbombing i Irak
  5. "Gleich geht's weiter", hva na enn det betyr
  6. Jobb er mye kjekkere nar man kan se pa tysk TV samtidig
Det skiftet jeg er pa i dag er ganske stille frem til sann ca 1300, noe som er ganske teit siden dokumentet man kompilerer har deadline 1600, som selvsagt forer til at det er latterlig travelt etter lunsj; et veritabelt sjokk etter en lang morgen med TV-titting og internettbanking etc. Men na har jeg gjort dette skiftet et par ganger sa er forberedt.

Hadde en trivelig helg; latet meg som planlagt pa fredag, sa fotballkamp og hang ut med Nikki og slappet av pa lordag, i gar gikk jeg pa kino om morgenen for K skulle pa jobb (Good night and good luck; en hyggelig liten film til tross for Clooneys tilstedevaerelse i den).

Har ogsa sett fire episoder av Buffy serie 1 og er pa god vei til a hjernevaske min kjaere. Han identifiserer seg ganske mye med Angel; er ikke sikker pa om dette er et godt tegn.

Hadde middag med Sarah i Reading etter at jeg kom tilbake. Det var en helt forferdelig dag vaermessig, jeg er faktisk litt sar i halsen etter a ha kjempet mot elementene i 10 min mellom stasjonen og huset hennes (les: stavanger-forhold med horisontalt regn, ick).

Sarah hadde slatt pa stortromma og laget kyllinglasagna og en helt fantastisk eplekaketing; jeg spiste tre porsjoner og var fremdeles enormt mett da jeg vaknet i dag morges. Hjemmelaget mat, ja takk!

Etterpa sa vi pa isdans, som til tross for at det er litt kjedelig var ganske spennende pa grunn av diverse fall. Utrolig at alle deltakerne ser ut til a ha tennene i behold.

Er heldigvis litt bedre vaer i dag, det blaser fremdeles 'stikker og stra' som min far ville sagt, men det regner iallfall ikke. Og OL pa tv. Man klager ikke. Haper alle har en trivelig mandag!

Chlem

Ingen kommentarer: