05 februar 2006

Hellohellåååoo:)

Joda...da er helgen nesten over..og det så altfor fort. Her snør det også i maaaassssevis.. Men det er jo bare kjekt syns nå jeg. Bror kommer opp neste helg og det blir en slags skiweekend. Blir bra. Dene helgen har gått med til visninger og gradering i taekwondo. Så nå har jeg faktisk blått belte.. Men ja, da blir jeg på Hamar...vi skal kjøpe lite hus eller leilighet. Tenker som deg Helle at det må bli 2 soverom, balkong/uteplass og ikke så værst romslig. Sånn ca 60-80m2. Prisene ligger nok noe under enn i Bg, men jammen er det dyrt! Gleder meg masse til å få noe eget. Blir bra. Litt skummelt å binde seg til denne plassen på den måten, men jeg har innsett at det blir her noen år nå.. Det må bli sånn når jeg har fått den jobben jeg har fått. Men det er på ingen måte for sent å flytte hjem!!!! Det er jo det jeg vil på sikt. Men det har vel heller ingen vært i tvil om.

Jeg har begynnt i ny jobb ja...Veldig bra! Nye oppgaver, ikke fullt så syke gamle folk, kjekke kolleger..hva mer kan en be om? Jo...internet på jobb.. Jeg kommer vel ikke være like aktiv her nå. Det sies at vi skal få internet etterhvert..men vi skal få nytt kontor, bedre plass, og mye annet og etterhvert. Så vi får se da. Men uansett er jeg veldig fornøyd med den plassen jeg skal jobbe i god tid fremover nå. Dere får komme og inspisere etterhvert når vi har fått innkvatert oss i den nye villaen vår:) Vi har jo avtalt mongofestival her og det blir helt mongoloidt bra!

Jaja...får vel gå inn og pjuske mannen min i seng. Tidlig opp i morgen vett dåkkår... Håper alle har god helse og er ved godt mot for den kommende uke. Skal forresten hjem den 17-19mars..dersom noen planlegger en tur hjemom... Og..så håper jeg at det blir noe av Ustaoset-turen i år! Gleder meg!

Stooor klem til godjentene

Cathy: Har du kommet deg vel hjem? Du begynner vel i ny jobb i disse dager du og vel? Hvordan har du hatt det og korleis er ståa? Klem

Ingen kommentarer: